Thursday, July 18, 2013

Sõpruse puiestee - Sinuga koos



kuu joonistab veele kullase tee
läheb see kaugusse siit eemale
ReF:
kuu joonistab veele kullase tee
läheb see kaugusse siit eemale

öö unistab koidust hommiku eel
lainetes viit laulab meri temale
Ref:
öö unistab koidust hommiku eel
lainetes viit laulab meri temale

kajakas kullasest peeglist imetleb end
kaugele merele viib tema lend
REF:
sõuaksin talle ma järele
sinuga koos õnne saarele
sõuaksin talle ma järele
sinuga koos õnne saarele

tuul vallatleb kõrkjais, sahistab sääl
kutsudes merineide tantsule
REF:
tuul vallatleb kõrkjais, sahistab sääl
kutsudes merineide tantsule

loor ududest laotub luhtade pääl
tõotades õnneleide kõigile
Ref:
loor ududest laotub luhtade pääl
tõotades õnneleide kõigile

kuhu küll ükskord viib mind minu lend
vaatan ma silmi sul näen nendes ma end
enam ei soovi ma kaugele
sinuga koos õnne saarele
enam ei soovi ma kaugele
sinuga koos õnne saarele

No comments:

Post a Comment