Tuesday, October 23, 2018

Merili Varik - Jää alati mu kätte



Millest sa mõtled, kui kõnniteed on libedad ja jääs.
Millest sa mõtled, kui jalutades kinni hoiad käest.
Millest siis mõtled, kui kevadel siin korjad ülaseid.
Millest sa mõtled, kui kõnnid mööda radu ammuseid.

Ref:
Ära iial liiga kaugele kao minu mõtteis,
alati me jääme ühte hetke, mida näen ja tunnen omaette.
Ära iial tulles peolt läbi linna jookse ette.
Jää alati mu kätte, jää alati mu kätte.

Kui tööle sõidan mööda samu teid on mõtlemata hea,
et hommikuti liiga vara tõusma ma ei pea.
Linn vaikne on kui magaks talveund, on öösel sadand lund.
Nii märkamatult vaikselt möödub tunni järel tund.

Ref:

Nii tahaks teada kõike, mis on ees ja tuhat küsimust
jääb küsida, et tunda saada enda olemust.
Sa pilgu pöörad peegli poole pea end vaatad ja ei tea,
kus peidus on see saladus mis olema sus peab.

No comments:

Post a Comment