Saturday, May 18, 2019

Inga - Milline Päev - Eesti Laul Semi-Final



Lumevärv ft. INGA - Milline Päev Live at the Estonian national contest "Eesti Laul" 2019

Lyrics: MILLINE PÄEV milline päev täna sind näen sekundeiks peale jääb silm teeskleme veel ei tunne teineteist me see on just kui must-valge film aastaid on läind kui sa tulid ja jäid aeg leiab uusi teid kui ei muutu me plaan saagu sellest moraal paremaks minna vaid võib milline päev! ma tahtsin et näed oh, ütle et jääd kui ma vaatan neid silmi nagu armastusfilmi see sulatab viimse jää me piiri ei pea ja reegleid ei tea nüüd meie aeg ongi käes just nagu teine planeet koos me oleme teel uus peatus on homne päev aastaid on läind sa tulid ja jäid on vaikinud mõistuse hääl sinu kõrval ma taas vabalt hingata saan ja tean et ring on täis milline päev! ma tahtsin et näed oh, ütle et jääd kui ma vaatan neid silmi nagu armastusfilmi see sulatab viimse jää nad öelgu veel, et sellel teel ei kohtu me selline päev! tahtsin et näed oh, ütle et jääd kui ma vaatan neid silmi nagu armastusfilmi see sulatab viimse jää milline päev! ma tahtsin et näed oh, ütle et jääd ja kui ma vaatan neid silmi nagu armastusfilmi sulab ka viimne jää

No comments:

Post a Comment