Monday, February 19, 2024

J. Karjalainen - Mennyt Mies

 

[Säkeistö 1]
Mä olen mystinen hopeinen discomies
Mä olen kieltään lipova liskomies
Mä olen Uuden-Englannin nahkamies
Aina ilosta syntyvä uudestaan

[Säkeistö 2]
Sä tunsit mut aiemmin Markkuna
Sitä poikaa ei enää olekaan
Sä revit lehden sun muistokirjasta
Oon sun mielestä poissa kokonaan

[Kertosäe]
Mennyt mies
On historiaa
Mennyt mies
On historiaa

[Säkeistö 3]
Sokerijuurikas ei mua kiinnosta
En aio mennä syksyllä opistoon
En enää vuosiin oo käynyt metsällä
Mä en tahdo tarttua aseeseen

[Säkeistö 4]
Mul on syntsa ja skitta ja vahvari
Pitsiverhoissa ruusukuvio
Mul on huoneessa mennyt maailma
Mul on loistava tulevaisuus

[Kertosäe]
Mennyt mies
On historiaa
Mennyt mies
On historiaa

[Säkeistö 5]
Isäni veisteli puisia ukkoja
Puisen naisen mä löysin pellosta
Keihäänkärjenkin löysin ja hävitin
Omat ukkoni veistän vinyyliin

[Säkeistö 6]
Sitten kerran kun avaat radion
Kuulet kumman tuttua, kaunista
Jonka luulet, oot kerran tuntenut
Jonka luulit, oot voinut unohtaa

[Kertosäe]
Mennyt mies
On historiaa
Mennyt mies
On historiaa

[Säkeistö 1]
Mä olen mystinen hopeinen discomies
Mä olen kieltään lipova liskomies
Mä olen Uuden-Englannin nahkamies
Aina ilosta syntyvä uudestaan

No comments:

Post a Comment