Friday, October 21, 2011

The Sun - Sind tänan kõige eest (Live)



Ma korraks seisma jäin
Sel teel kus muidu käin
Kuid sinust maha ma jäin
Sa kiireid samme sead
Kaod silmapiirilt sa pea
See ei ole küll hea

Uskumatuna näib
Et me teed lahku läind

Mis suunas liikuda
Mäest alla nihkuda
Mind sealt ülesse tõid
Või sulle järgneda
Kus teadmatus ja sa
Pole minuga

Uskumatuna näib
Et me teed on lahku läind

Sind tänan kõige eest
Just nendel hetkedel

Kui mu süda ja hing
Püüavad mõista sind
Miks küll ükskõiksusel
Lasid armastada mind
Näevad kõrvalt kõik
See polnud kaotus, võit
Vaid üks kaunis lõik
Mu elu raamatust
Mis ihkas armastust
Kuid talle näidati ust

Ei uskumatuna näi
Miks me teed on lahku läinud
Sind tänan kõige eest...

Ära nüüd heida meelt
Kõik mis oli võib korduda veel
Ja homme võib olla päikest täis
Ma korraks seisma jäin
Sel teel kus muidu käin
Kuid sinust maha ma jäin
Sa kiireid samme sead
Kaod silmapiirilt sa pea
See ei ole küll hea

No comments:

Post a Comment